Gyakran ismételt kérdések

Belépés

Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat és hiába kértem jelszó emlékeztetőt, továbbra sem enged a rendszer belépni az oldalra?
Ilyen esetben kérjük keresse fel kollégánkat a '+36 72/ 516-896 17-es melléken.

Rendeléssel/szállítással kapcsolatos kérdések

Van-e raktáron az általam kiválasztott termékből?
Ha a termék ára alatt a "raktáron" felirat olvasható, az adott termék elérhető a raktárunkban.
Mennyi idő alatt érkezik be a megrendelt termék, ha nincs raktáron?
A rendelés leadását követően kollégáink értesítik a termék várható beérkezéséről és kézbesítéséről.
Mi a menete a Cetelem áruhitellel történő vásárlásnak? Mennyi idő múlva juthatok a termékhez?
Rendelés leadását követően a Cetelem fizetési mód kiválasztásával a rendszer automatikusan átirányítja a Cetelem áruhitel weboldalára, ahol minden információt megtalál a hiteligényléssel kapcsolatban. A hiteligény jóváhagyását követően a banki folyósítás napján a termék elindításra kerül.
Melyik kártyatípusokkal tudok fizetni?
Az alábbi linkre kattintva elolvashatja az bankkártyás fizetéssel kapcsolatos információkat.
Webes rendelés esetén mennyi idő elteltével kerül a rendelt termékeket kiszállításra?
Amennyiben a választott termékből van készleten és utánvéttel kíván fizetni, úgy a du. 13:00 óráig beérkező rendelések a következő munkanapon átvehetőek.
Van-e vásárlási kötelezettségem amennyiben a megrendelt termék nem felel meg a várakozásaimnak?
Az alábbi linkre kattintva elolvashatja a vásárlástól való elállás feltételeit.
Mi a teendő, ha a webshopból is szeretnék rendelni, és képet is szeretnék előhívatni?
Ilyen esetben kérjük a termékrendelés megjegyzés rovatába feltüntetni a képrendelés megrendelésszámát, így a csomag egyben kerül kiszállításra.
Van-e valami amire figyelnem kell a rendelés leadásakor?
Fontos, hogy a feltöltött képek 10 Mb feletti mérettel rendelkezzenek.
Mekkora felbontású képet kell feltöltenem ahhoz, hogy megfelelő minőségű legyen az előhívott fotó?
A képrendeléskor feltöltött képek mérete lehetőleg haladja meg az 1Mb-ot.
Online képrendelés esetén mennyi idő elteltével lehet a fotókat átvenni?
A rendelés leadását követő 24 óra leteltével legkésőbb elkészülnek a megrendelt képek. E-mailben értesítést küldünk, amint átvehető a rendelés a választott üzletünkben.

Szolgáltatás információ

Elérhető-e szerviz szolgáltatás a Fotoplus Kft-nél?
Önálló szervizszolgáltatással nem rendelkezünk, azonban a nálunk vásárolt termékeket szükség esetén eljuttatjuk partnereink szakszervizébe.
Milyen áron tudom előhivatni a fényképeimet?
Az alábbi linkre kattintva tájékozódhat az on-line rendelésre vonatkozó árainkról.
Otthon készített fotóból is lehetséges igazolványképet előhívatni?
Igen, természetesen el tudjuk készíteni. Online képrendelés esetén, kérjük, a megjegyzés mezőben feltüntetni, hogy a rendelt képből hány darabra (minimum 4 db rendelhető) lenne szükség. Az elkészítési idő a normál képekhez hasonolóan 1 munkanapot vesz igénybe. A fénykép hátterének lehetőleg fehér felületet válasszunk.
Foglalkoznak e dia,régi negatív szkennelésvel illetve régi papírkép alapú fotó szkennelésével?
Természetesen igen, van lehetőség régi felvételekből fényképet készítettni.
Lehetséges-e javítani a képek minőségén?
A fényképek retusálása egyedi árajánlat kérésével történik.
Van lehetőség egyedi méretű képek rendelésére?
Van lehetőség egyedi méretezésű képek rendelésére. Ilyen esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal.
Mit kell tudni montázs és mozaik kép rendelése esetén? Szerkeztési díjak, feldolgozandó képek tulajdonságai.
A montázs és mozaik képek rendelése egyedi ajánlatkérés útján érhető el. Kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal.

Termékinformációk

10x13-as képeknek találok albumot?
Igen, ugyanazok az albumok valók a 10x13-hoz, mint a 10x15-ös képekhez, csak egy kis hely marad mellette.
Miért van a képeim szélén fehér csík?
A rendelt képek aránya nem egyezett meg a standard képméretekkel, így elkerülendő a fényképezett kép fontos részleteinek levágását, a fehér csíkkal került kiegészítésre az aránytalanság.
A képfeldolgozó program nem fogja torzítani a képeimet?
Nem. Két lehetőség közül lehet választani. 1. amennyiben szükséges, a program levágja a nem arányos részeket a fényképezett képről 2. amennyiben nem szeretnénk, ha bármilyen részlet lemaradna a képünkről, ez esetben válasszuk az ún. fit-in beállítást, és aránytalanság esetén a program kétoldalt egy fehér csíkkal egészíti ki a képet.
Mennyi marad le a fotóból vászonkép rendelése esetén?
A vászonkép rendelés oldalon a feltöltött képek szerkeszthetőek, így Ön választja meg, hogy "Fill" vagy "Fitt" kitöltéssel szeretné elkészíttetni vászonképét.
Hozott pólóra is nyomtatnak képet?
Pólónyomás kizárólag saját pólóra készítünk, mivel speciális anyagösszetétel szükséges a megfelelő eredmény érdekében.
Miből mennyit lehet egy bögrére nyomtatni? Van-e felár? (képek, szövegek)
Az egy bögrén elhelyezhető minta mennyisége a képek és feliratok méretétől függ. Amennyiben szükséges a minta szerkesztése, szerkesztési díjat számolhatunk fel. Kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal további egyeztetés céljából.

Technikai információk

Minden SD kártya jó a fényképezőmbe?
Az SD kárty típusa a fényképezőgép tipusától függ, mivel a régebbi gépek nem támogatják az újabb (8GB,16Gb,stb.) kártyákat. A géphez tartozó használati utasítsásban a kompatibilis kártyákról is talál információt.
Összehasonlítandó termékek
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz