MEGBÍZHATÓ PARTNERE 1990 ÓTA

Garancia

Tisztelt Vásárlónk !

A Fotoplus Kft. az üzleteiben és webáruházában vásárolt termékekre a magyarországi fogyasztóvédelmi törvények szerinti hivatalos, a forgalmazók által vállalt feltételeknek megfelelő, 10 000 Ft feletti érték esetén legtöbbször az alábbi jótállási időket vállalja:

- 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év
- 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év
- 250 000 forint eladási ár felett 3 év

Ettől több esetben eltérő, hosszabb garanciavállalás is előfordul, de azt minden esetben a garanciajegyen valamint a weboldalon is feltüntetjük.

A hivatalos márkaképviseleteken keresztül az országba érkező termékek többször hosszabb garanciaidővel rendelkeznek, mint az egyéb, a márka képviseleteket kikerülő módon az országba érkező áruk, amelyeknek hazai garanciális javítása sokszor nem lehetséges. A mi üzleteinkben ilyen áruval nem találkozhat!

Hogyan használja garanciáját?

Egy esetleges meghibásodás esetén elég felkeresni a márkaszervizt, vagy üzleteinket, és igyekszünk a felmerülő problémát mielőbb elhárítani, vagy a készüléket megjavíttatni.

Természetesen egy elromlott termék által okozott bosszúságot mi sem tudjuk teljesen feledtetni, de a szakszervizekkel ápolt jó kapcsolatunk alapján elősegítjük a mielőbbi kijavítást és a vevőnek történő visszajuttatást. A vonatkozó jogszabály javaslatként 15 napos határidőre tesz javaslatot, amit a szervizek igyekeznek is betartani. Előfordul néhány esetben, hogy az Európai Unio területéről érkező javításokat egy helyre irányítják, ezért a gyakorlatban ennél hosszabb időre is van példa, különös tekintettel ha egy-egy ritkább alkatrészt kell beszerezni a javításhoz.

Tudni érdemes, hogy önmagában egy esetleg hosszabb ideig húzódó javítás még nem jogszabály ellenes, amennyiben az a szállítás vagy alkatrész hiány miatt valósul meg. Erre az időre cserekészülék biztosítása sem kötelező, de saját forrásból és korlátozott keretek között igyekszünk megoldást találni.

Mit kell magával hoznia?

Kérjük, minden esetben hozza magával

  • az ügyintézéshez szükséges kitöltött garancialevelet/jótállási jegyet,
  • és/vagy (ennek hiányában) a vásárláskor kapott számlát vagy nyugtát.

A garanciális javításra történő átvételt követően esetenként előfordul, hogy a szakszerviz a garanciális javítást elutasítja. Ennek oka legtöbbször olyan külső behatás, vagy nem rendeltetésszerű használat, ami kizárja a garancia érvényesítését.

Kérjük ne feledje, a garancialevél minden javításhoz szükséges, azt a vásárláskor ellenőrizze, hogy kitöltötték-e munkatársaink. Amennyiben számlája megvan, azt utólag is tudjuk érvényesíteni.

forgalmazott márkáink