MEGBÍZHATÓ PARTNERE 1990 ÓTA

Rendelési és szállítási információk

A megrendeléssel és kiszállítással kapcsolatos néhány információ

A webáruházunkban külön menüpontban megtalálható a vásárlás Általános szerződési feltételei. A vevőtájékoztatás érdekében itt közlünk néhány kiegészítő gyakorlati információt.

Cégünk 2 fizikai üzlettel, szakértő munkatársakkal és jelentős árukészlettel rendelkezik, a webes készletek kis késéssel valós bolti készlet állapotot tükröznek.

Üzleteink elérhetőségei

  • Pécs, Bajcsy-Zsilinszky utca 7. +36 72 216 743
  • Budapest XI, Nádorliget utca 7/b. +36 1 222 4355

Amennyiben kérdése van egy-egy termékkel kapcsolatban, kérjük forduljon a fenti elérhetőségek valamelyikéhez. Munkatársaink készlet és műszaki információt szívesen adnak, azonban az online rendelések intézése központ egységünkben történik.

Átvétel vagy kiszállítás

A megrendelt termékeket – amennyiben azok raktárunkban elérhetők - kívánsága szerint üzleteinkben veheti át Pécsen vagy Budapesten, vagy futárszolgálattal kézbesítjük a megadott címre.

Online fotóelőhívás

Az online fotóelőhívás során a képeket szintén átveheti üzleteinkben, de kérheti házhoz szállítva is. Az előhívott fotókat a csomagküldő szolgáltatóval juttatjuk el Önhöz

A kiszállítás pontos idejére nincs befolyásunk, azt a házhoz szállítást végző cég saját munkarendjébe illesztve teljesíti munkaidőben. Meghiúsult kézbesítést követően azt a következő napon ismét megkísérli! Sajnos a futárokkal nem állunk közvetlen kapcsolatban, azok elérhetősége számunkra nem biztosított. Ugyancsak korlátozottan tudunk olyan információkat közölni, hogy „kérem ne csengessen mert alszik a kisbaba” vagy a”kérem a szomszéd néninél csengetni”, és a napon belüli kiszállítás szigorúan a futár útvonalának rendje szerint történik.

Kivételt képez a házhoz szállítás tekintetében a törékeny termékkör. Tapasztalatunk szerint a 30x45 cm és az feletti mértek már nem szállíthatók biztonságosan. A törékeny jelzés feltüntetése ellenére azok rendszeresen sérült állapotban kerültek vásárlóinkhoz, így a szállításukat az Önök érdekében extra csomagolási költség mellett vállaljuk. A törékeny termékek szállítását az MPL csomagküldő szolgálat végzi. Egyes termékek kiszállítását a sérülés kockázata miatt egyáltalán nem vállaljuk.

Csomagkövetésre általában a futárszolgálatnak történő átadás után 1-6 órával van lehetőség.

https://www.dpd.com/tracking/hu_HU

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

A megrendelt törékeny csomagját és más, az MPL –lel szállított küldeményeket a következő linkre kattintva tudja nyomon követni: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Szállítási költségek

A termékek kosárba helyezésekor látható a fizetendő szállítási költség, a kosárérték növelésével akár 0 Ft is lehet. A képrendelés és termékrendelés esetén A termékrendelés ingyenes szállítási összeghatára a mérvadó. Ha bármely rendelés tartalmaz speciális tételt (vászonkép, törékeny termék) úgy mindig a meghatározott, a tételhez tartozó legnagyobb szállítási költséget alkalmazzuk. Technikailag a képrendelést és árurendelést két külön részlegünk végzi, így egy kosárban jelenleg nem egyesíthetők a termékek és képkidolgozások.

Amennyiben külföldi szállítást kér, arról egyedi ajánlatot küldünk.

A szállítás során több alkalommal e-mail és SMS értesítést küldünk a szállítás menetéről.

A "Raktáron" jelzés azt jelenti, hogy a Fotoplus rendszerében készleten van. Azt a központi csomagolóba szállítást követően tudjuk útnak indítani azokat a küldeményeket, amelyeket a kosárba helyezést követően különböző telephelyekről kell begyűjtenünk.

A "Rendelésre" jelzéssel feltüntetett termékeket vagy csak vevőrendelésre biztosítjuk, de sok esetben a gyártó raktárában sincs a termékből, így nálunk is hiánycikk.

Előfordulhat, hogy átmenetileg a szállító ellátási gondjai miatt nem tudjuk rövid idő alatt beszerezni.

Az ebből eredő károk és meghiúsult szállításokból eredő kellemetlenségért elnézést kérünk. Az egyedi rendelés átfutása számos import termék esetén akár 2-3 hét is lehet, az Ázsiából érkező termékeknél akár több hónap.

A zölddel "Raktáron" jelölésű termékek egy vagy több üzletünkben készletről elérhetők, az kis késedelemmel de követi valós raktárkészletünket. ( kivéve a hétvégék, amikor a rendelések feldolgozása szünetel)

Az első e-mail visszaigazolás csak megerősíti, hogy vásárlási szándéka beérkezett hozzánk, annak teljes feldolgozásáig nem tekinthető 100 % érvényűnek a termék kiszállítása.

A kiszállítás pontos idejére nincs befolyásunk, azt a házhoz szállítást végző cég saját munkarendjébe illesztve teljesíti munkaidőben. Meghiúsult kézbesítést követően azt a következő napon ismét megkísérli!

PostaPont

Mivel a futárok érkezése nem befolyásolható, így érdemes átvételi pontra kérni a küldeményeket.

Több, mint 3 000 fix csomagpont (Csomagautomata, MOL PostaPont, Coop PostaPont és postai PostaPont) segítségével könnyen és gyorsan átveheti megrendelt termékét.

Itt megtekintheti melyik PostaPont van Önhöz a legközelebb

Az előre kifizetett bankkártyás megrendelések nem jelentenek egyben szállítási kötelezettséget, mivel a termékek nem állnak korlátlanul rendelkezésre. A visszautalások elkerülése érdekében, ha egynél több darabot rendel valamiből, ne válassza a bankkártyás kiegyenlítést. Erre a későbbiek során a futárnál is lesz lehetőség!

Javasoljuk a megrendeléskor jelölje be az előre utalást, így csak a visszaigazolásunk és megküldött előszámlánkat követően kell fizetnie. A korszerű online banki átutalás lehetősége biztosítja, hogy még aznap megérkezzen a vételár, és a terméket du. 4 órakor átadhassuk a futárnak.

Az Ön megrendelése csak munkatársunk visszaigazolásával kezdődik meg. A visszaigazoló e-mail nem azonos a rendszer által generált automata vásárlási megbízással.

A nagyszámú árucikk kezelése során igyekszünk a legnagyobb pontossággal feltüntetni

Információkérés:

Amennyiben a megrendelésével kapcsolatban szeretne érdeklődni,

  • írjon az alábbi e-mail címre: fotoplus@fotoplus.hu
  • hívja a munkanapokon a +36 72 516 906 telefonszámot 9-16 óra között állunk rendelkezésükre.
  • a budapesti átvételre rendelt termékekről a 06-1 222 43 55 telefonon érdeklődhet, közvetlenül az üzletben, a bolt nyitvatartási ideje alatt

Péntek délutántól hétfő reggelig csak korlátozottan tudunk webes megrendelésekre válaszolni, de a felmerülő kérdésekre igyekszünk mielőbb válaszolni. Ez idő alatt kérjük keressék nyitva tartó üzleteinket a pécsi Árkádban, vagy Budapest, Nádorliget utca 7/b. alatt.

Üzleteink elérhetőségei

Amennyiben kérdése van egy-egy termékkel kapcsolatban, kérjük forduljon a fenti elérhetőségek valamelyikéhez. Munkatársaink készlet és műszaki információt szívesen adnak, azonban az online rendelések intézése központ egységünkben történik.

forgalmazott márkáink